У сучасних реаліях, коли відключення електроенергії трапляються все частіше, не рідкість ситуації, коли банкомат списує гроші з картки, але не видає готівку.

Як діяти в таких випадках і чи можна розраховувати на повернення коштів?

Банкомат, зображення: freepik

Жителька м. Березань Тетяна Сарнацька розповіла, що під час зняття 10 тисяч гривень у торговельному центрі відключили світло, і банкомат не встиг видати гроші.

"Спершу я звернулася до банку, якому належить банкомат, проте мене “перекинули” у мій банк. Там прийняли заявку і порадили чекати до двох тижнів. Чи можуть не повернути кошти? І як правильно діяти в такому випадку?" — питає жінка.

Фахівці ПриватБанку пояснюють: якщо гроші списані, а готівку не видано, необхідно звертатися до служби підтримки банку через чат або на офіційному сайті і подавати заявку на повернення коштів.

Популярні новини зараз

"Яка я ідіотка": Ольга Сумська вперше розповіла про зраду, яка змінила усе

"Бобул-міні, але вже легенда": співак показав рідкісне фото, яке зворушило мережу

Закопайте рибу під яблунею - і подивіться, що трапиться: стародавній трюк, від якого дерева божеволіють

Ці дати НЕ можна проґавити: коли ставити ялинку 2026, щоб у дім увірвалася удача та гроші

Показати ще

"Терміни розгляду заявки — від 24 годин. Якщо потрібна інкасація, процес може тривати до 14 днів. Після цього кошти повертаються на рахунок власника, про що він отримує сповіщення", — зазначили у банку.

ПриватБанк

У КредоБанку радять при зверненні вказувати точну адресу банкомата та час операції.

"Кожну ситуацію розглядають окремо, але зазвичай проблеми вирішуються протягом двох тижнів", — додають там.

Якщо після двох тижнів гроші так і не надійшли, адвокат Ростислав Кравець радить спершу звернутися до банку, якому належить банкомат. Якщо і це не допомагає, слід подавати скаргу до Національного банку України.

Читайте також:

"Ощадбанк" масово заблокує карти на Новий рік: у 2026 році доступу до грошей не буде.

"ПриватБанк" виплатить українцям по 15 000 грн: як отримати гроші на картку.